گروه آلمانی «شیلر» به سرپرستی كریستوفر ون دیلن روزهای 13 و 14 اسفند سال جاری با اجرای قطعه «برلین _ تهران» و چند قطعه جدید در تالار بزرگ وزارت كشور روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه آلمانی «شیلر» به سرپرستی كریستوفر ون دیلن روزهای 13 و 14 اسفند سال جاری با اجرای اختصاصی قطعه «برلین - تهران» و چند قطعه جدید در تالار بزرگ وزارت كشور روی صحنه رفت. این در حالی ست كه اعضای این گروه امشب 15 اسفند نیز در این سالن به دیدار مخاطبان شان می‌روند و آخرین شب كنسرت‌های تهران گروه آلمانی «شیلر» رقم خواهد خورد.

كریستوفر ون دیلن كه آذرماه امسال برای نخستین بار در ایران به اجرا پرداخت، برای حضور مجددش قطعات را با تنظیمات ریتمیك تر و با حال و هوای مخاطبان ایرانی به اجرا درآورد. ون دیلن كه با حضور در ایران و اجرا در آذر، قطعه‌ای را با عنوان «برلین – تهران» ساخته بود، در 2 شب گذشته این قطعه را برای نخستین بار اجرا كرد.

كریستوفر ون دیلن سرپرست، آهنگساز و نوازنده كیبورد، كیلفورد هویت نوازنده درامز و مارتین رابرتز نوازنده سنتی سایز و گیتار الكتریك اعضای گروه آلمانی شیلر را برای اجرا در تهران تشكیل می‌دادند كه به همراه تكنسین نور، صدا و تصویر دو شب اجرا در وزارت كشور را روی صحنه بردند و امشب، آخرین اجرای گروه را رقم خواهند زد.

كنسرت اسفندماه گروه آلمانی شیلر به تهیه‌كنندگی مهدی كاشی و مصطفی كبیری در تالار وزارت كشور روی صحنه رفت.

مرتبط با این خبر

  • سوگ‌خوانی هنرمندان موسیقی ایران در خیمه هنر

  • فراخوان هشتمین دوره جایزه بهترین كتاب موسیقی منتشر شد

  • انتشار نماهنگ موسیقایی «زنگ آخر» برای مدرسه میناب

  • انتشار كتاب 124 قطعۀ برگزیده از موسیقی كلاسیك ایران به انتخاب داریوش صفوت

  • آوای محرم، همنوا با آثار موسیقایی محرم

  • بهروز رضوی" گوینده و پیشكسوت رادیو "درگذشت

  • «نت اقتدار» روایت همدلی ایرانیان با سرود ملی است؛ نت به نت زمزمه شكوه

  • بازخوانی مهر از نواهایی برای میهن ؛ قصه تولد آهنگی كه نماد غرور ملی شد؛ ماندگاری از پكن تا جام جهانی!

  • تاریخ موسیقی در ساز و آهنگ باستا

  • از خواندن «اخبار غلامحسین بنان در مطبوعات» تا سفر به ساز و آهنگ باستان