علی ترابی سكان هدایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد را برعهده گرفت

خبرگزاری فارس:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حكمی، علی ترابی را به عنوان مدیركل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب كرد.
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، شب گذشته خبرگزاری فارس از انتخاب علی ترابی به عنوان مدیر جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد خبر داد كه دقایقی قبل این خبر تایید و حكم ترابی رسما به او ابلاغ شد؛ در حكم سیدعباس صالحی خطاب به ترابی آمده است:

«نظر به شایسـتگی و تجربیات ارزنده جناب عالی بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حكم به سمت مدیركل دفتر موسیقی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با اهالی هنر، نسبت به توسعه و ارتقا و گسترش ظرفیت‌های موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، بهره‌گیری از هنر موسیقی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تنوع و تكثر در تولید و عرضه موسیقی و گسترش ظرفیت های موسیقی ایران، موفق و موید باشید.»

پیش از این فرزاد طالبی مدیركل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود كه با حكم محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی به عنوان مشاور امور پایگاه های خبری منصوب شد.

مرتبط با این خبر

  • سوگ‌خوانی هنرمندان موسیقی ایران در خیمه هنر

  • فراخوان هشتمین دوره جایزه بهترین كتاب موسیقی منتشر شد

  • انتشار نماهنگ موسیقایی «زنگ آخر» برای مدرسه میناب

  • انتشار كتاب 124 قطعۀ برگزیده از موسیقی كلاسیك ایران به انتخاب داریوش صفوت

  • آوای محرم، همنوا با آثار موسیقایی محرم

  • بهروز رضوی" گوینده و پیشكسوت رادیو "درگذشت

  • «نت اقتدار» روایت همدلی ایرانیان با سرود ملی است؛ نت به نت زمزمه شكوه

  • بازخوانی مهر از نواهایی برای میهن ؛ قصه تولد آهنگی كه نماد غرور ملی شد؛ ماندگاری از پكن تا جام جهانی!

  • تاریخ موسیقی در ساز و آهنگ باستا

  • از خواندن «اخبار غلامحسین بنان در مطبوعات» تا سفر به ساز و آهنگ باستان