ویژه برنامه «موسیقی در موزه» به عنوان یكی از رویدادها و برنامه های مرتبط با ویژه برنامه «هنر و جنگ» از روز شنبه نوزدهم اردیبهشت در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز می شود.

ویژه برنامه «موسیقی در موزه» به عنوان یكی از رویدادها و برنامه های مرتبط با ویژه برنامه «هنر و جنگ» از روز شنبه نوزدهم اردیبهشت با حضور تعدادی از گروه های موسیقی در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز می شود.

براساس برنامه ارائه شده، در اولین برنامه از پروژه «موسیقی در موزه» كنسرت هم نوایی به سرپرستی میلاد آقایی و هنرمندی پرهام عزت نژاد نوازنده كمانچه و محمد زایری نوازنده عود ساعت 16 در سرسرای موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.

طبق اعلام موزه هنرهای معاصر حضور علاقه مندان در این برنامه كه با مشاركت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره كل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و انجمن موسیقی ایران برگزارمی شود، آزاد و رایگان اعلام شده است.

مرتبط با این خبر

  • انتشار نماهنگ موسیقایی «زنگ آخر» برای مدرسه میناب

  • انتشار كتاب 124 قطعۀ برگزیده از موسیقی كلاسیك ایران به انتخاب داریوش صفوت

  • آوای محرم، همنوا با آثار موسیقایی محرم

  • بهروز رضوی" گوینده و پیشكسوت رادیو "درگذشت

  • «نت اقتدار» روایت همدلی ایرانیان با سرود ملی است؛ نت به نت زمزمه شكوه

  • بازخوانی مهر از نواهایی برای میهن ؛ قصه تولد آهنگی كه نماد غرور ملی شد؛ ماندگاری از پكن تا جام جهانی!

  • تاریخ موسیقی در ساز و آهنگ باستا

  • از خواندن «اخبار غلامحسین بنان در مطبوعات» تا سفر به ساز و آهنگ باستان

  • شنیدن یك موسیقی در آستانه صدمین شب حضور ملت ایران در میدان

  • عشق به رادیو نبود این همه سال كار نمی‌كردم؛ ارگ باید احیا شود