اختتامیه اولین جشنواره ملی «تهرانُت» 22 خرداد با معرفی استعدادهای نوجوان موسیقی در سالن كوشك باغ هنر برگزار می‌شود.

امیرحسین حیدری دبیر جشنواره «تهرانُت» درباره این رویداد گفت: این رویداد با حضور خانواده‌ها، شركت‌كنندگان، داوران، كارشناسان حوزه موسیقی نوجوان برپا می‌شود. «تهرانُت» با هدف شناسایی و حمایت از نوجوانان مستعد در حوزه موسیقی، طی چند ماه گذشته مراحل داوری و اجرای اولیه را پشت سر گذاشته و اكنون در مرحله پایانی خود، میزبان 110 نوجوان پذیرفته‌شده در مرحله نهایی است كه از سراسر كشور در بخش‌های مختلف تك‌نوازی، گروه‌نوازی، خوانندگی، آهنگسازی و اجرای خلاقانه شركت كرده‌اند.

وی درباره جزییات برنامه اختتامیه توضیح داد: در مراسم اختتامیه علاوه بر قدردانی از برگزیدگان، از استادان موسیقی به پاس سال‌ها تلاش در عرصه موسیقی نیز قدردانی می‌شود. همچنین برنامه‌های ویژه‌ای از جمله اجرای موسیقی زنده، ارائه آثار برگزیده و اهدای لوح و تندیس جشنواره به منتخبان در نظر گرفته شده است.

حیدری بیان كرد: اختتامیه «تهرانُت» نقطه پایانی جشنواره‌ای است كه تلاش دارد مسیر دیده‌شدن و رشد نوجوانان مستعد موسیقی در كشور را هموار كند و بستری تخصصی برای بروز خلاقیت نسل جدید هنرمندان فراهم آورد.

مراسم اختتامیه نخستین دوره رویداد ملی استعدادیابی «تهرانُت» روز پنج‌شنبه 22 خرداد از ساعت 10 صبح در سالن كوشك باغ هنر تهران برگزار می‌شود.

مرتبط با این خبر

  • فراخوان هشتمین دوره جایزه بهترین كتاب موسیقی منتشر شد

  • انتشار نماهنگ موسیقایی «زنگ آخر» برای مدرسه میناب

  • انتشار كتاب 124 قطعۀ برگزیده از موسیقی كلاسیك ایران به انتخاب داریوش صفوت

  • آوای محرم، همنوا با آثار موسیقایی محرم

  • بهروز رضوی" گوینده و پیشكسوت رادیو "درگذشت

  • «نت اقتدار» روایت همدلی ایرانیان با سرود ملی است؛ نت به نت زمزمه شكوه

  • بازخوانی مهر از نواهایی برای میهن ؛ قصه تولد آهنگی كه نماد غرور ملی شد؛ ماندگاری از پكن تا جام جهانی!

  • تاریخ موسیقی در ساز و آهنگ باستا

  • از خواندن «اخبار غلامحسین بنان در مطبوعات» تا سفر به ساز و آهنگ باستان

  • شنیدن یك موسیقی در آستانه صدمین شب حضور ملت ایران در میدان