اركستر «سِتُرگ» به رهبری اكبر تیغ‌نورد قطعات كلاسیكی از آهنگسازان بزرگ را در تالار رودكی می‌نوازد.

در اركستر «سِتُرگ» كه پنجشنبه 11 اردیبهشت برگزار می‌شود، آثاری از یوهان سباستین باخ، آنتونیو ویوالدی و نیكولو پاكانینی پیش‌ روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

اعضای اركستر سِتُرگ در این كنسرت عبارتند از: اكبر تیغ‌نورد (رهبر اركستر)، علی صالحی‌پور (سولیست)، محمدرضا موسویان (سرپرست اركستر)، سارا شیخ‌پور، محمدرضا موسویان، علی‌رضا خلج اسمعیلی، بیتا سید (ویولن 1)، علی تفضلی، فارس مخلصی، نگار اكبری، حمید تات، محمد ترابیان (ویولن 2)، مسعود پوربخت، منیژه ساده، محسن رازقندی (ویولن آلتو)، سینا مصطفی‌زاده، شیوا صدوقی، سارا مداح (ویولنسل)، بیتا غفاری و آناهیتا احمدی (كنترباس).

اركستر سِتُرگ با تركیبی از نوازندگان جوان و باتجربه در سال 1403 تحت نظر علی صالحی‌پور تأسیس شد. این گروه پس از اجرای موفق خود در جشنواره موسیقی صبا، با هدف اجرای قطعات كلاسیك كنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها اجرا كرده است.

این برنامه پنجشنبه یازدهم اردیبهشت از ساعت 20 در تالار رودكی اجرا می‌شود و بلیت آن در سایت ایران كنسرت قابل تهیه است.

مرتبط با این خبر

  • فراخوان هشتمین دوره جایزه بهترین كتاب موسیقی منتشر شد

  • انتشار نماهنگ موسیقایی «زنگ آخر» برای مدرسه میناب

  • انتشار كتاب 124 قطعۀ برگزیده از موسیقی كلاسیك ایران به انتخاب داریوش صفوت

  • آوای محرم، همنوا با آثار موسیقایی محرم

  • بهروز رضوی" گوینده و پیشكسوت رادیو "درگذشت

  • «نت اقتدار» روایت همدلی ایرانیان با سرود ملی است؛ نت به نت زمزمه شكوه

  • بازخوانی مهر از نواهایی برای میهن ؛ قصه تولد آهنگی كه نماد غرور ملی شد؛ ماندگاری از پكن تا جام جهانی!

  • تاریخ موسیقی در ساز و آهنگ باستا

  • از خواندن «اخبار غلامحسین بنان در مطبوعات» تا سفر به ساز و آهنگ باستان

  • شنیدن یك موسیقی در آستانه صدمین شب حضور ملت ایران در میدان