خواننده موسیقی «جانم باش» گفت: من به دنبال اخذ مجوز برگزاری كنسرت در خراسان رضوی هستم و نیتم شاد كردن دل هم‌وطنان‌مان است.

آرون افشار، خواننده موسیقی پاپ در برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش با اعلام این خبر كه به دنبال اخذ مجوز كار‌های برپایی كنسرت در خراسان رضوی هستیم، گفت: ما در شهر‌های كرمان، بندر عباس و جزیره كیش كنسرت داشتیم. ان‌شاء‌الله اگر قسمت باشد، تور خراسان هم برگزار می‌كنیم. ما به دنبال اخذ مجوز‌های لازم برای برگزاری كنسرت در خراسان رضوی هستیم. امیدواریم با برگزاری كنسرت‌مان موافقت شود. چون مردم خراسان خیلی چشم انتظار برگزاری كنسرت هستند. منم به نوبه خودم در راستای قانون دوست دارم مردم خراسان رضوی از برپایی كنسرت بهره‌مند شوند. البته خراسان شمالی و جنوبی همیشه همكاری لازم را با هنرمندان داشتند.

افشار ادامه داد: دلایل خراسان رضوی برای عدم برگزاری كنسرت موجه است. امیدوارم با رایزنی‌های انجام شده بتوانیم مجوز‌های لازم را اخذ كنیم. نیتمان هم شاد كردن دل هم‌وطنان‌مان است. در حال حاضر، مشغول انجام كار‌های قطعه شادی هستم، كه در حال آماده شدن است.

مرتبط با این خبر

  • فراخوان هشتمین دوره جایزه بهترین كتاب موسیقی منتشر شد

  • انتشار نماهنگ موسیقایی «زنگ آخر» برای مدرسه میناب

  • انتشار كتاب 124 قطعۀ برگزیده از موسیقی كلاسیك ایران به انتخاب داریوش صفوت

  • آوای محرم، همنوا با آثار موسیقایی محرم

  • بهروز رضوی" گوینده و پیشكسوت رادیو "درگذشت

  • «نت اقتدار» روایت همدلی ایرانیان با سرود ملی است؛ نت به نت زمزمه شكوه

  • بازخوانی مهر از نواهایی برای میهن ؛ قصه تولد آهنگی كه نماد غرور ملی شد؛ ماندگاری از پكن تا جام جهانی!

  • تاریخ موسیقی در ساز و آهنگ باستا

  • از خواندن «اخبار غلامحسین بنان در مطبوعات» تا سفر به ساز و آهنگ باستان

  • شنیدن یك موسیقی در آستانه صدمین شب حضور ملت ایران در میدان