نخستین كنسرت محمدرضا منصوری خواننده موسیقی ایرانی بیست و ششم مهر در 2 سانس در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

محمدرضا منصوری خواننده جوان موسیقی ایرانی پنجشنبه بیست و ششم مهر طی دو نوبت 18 و 21:30 در برج میلاد تهران به صحنه می‌رود.

قطعاتی از بابك زرین و زنده‌یاد همایون خرم شامل «ای عشق»، «بی‌ادعا»، «طبیب عشق»،‌ «دردم این است»، «از من بگذر»، «نیمه‌شبان»، «مدار عقل»، «عشق ادامه‌دار»،‌ «بانوی باران»، «شهر غمگین»،‌ «در میان گلها»، «عشق و گناه»، «ای گل» و قطعه ملی «سرزمین عاشقان» در این كنسرت اجرا می‌شود.

2 قطعه بی‌كلام «طلوع» و «تو كه تموم دنیامی» نیز از آثار بابك زرین در این كنسرت از سوی اركستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی اجرا می‌شود.

محمدرضا منصوری خواننده این كنسرت متولد نوزدهم اردیبهشت سال 1370 است، وی طی سال‌های اخیر نزد هنرمندانی چون حسام‌الدین سراج، كیخسرو پورناظری، جمال‌الدین منبری، علی خدایی به فراگیری موسیقی پرداخته و در موسیقی تیتراژ سریال‌هایی چون «سنجرخان» به آهنگسازی بابك زرین و قطعات «بی‌ادعا»، «دیر آمدی»، «عشق ادامه‌دار»،‌ «ای عشق»، «طبیب عشق» و «بانوی باران» به آهنگسازی بابك زرین به عنوان خواننده حضور داشته است.

مرتبط با این خبر

  • فراخوان هشتمین دوره جایزه بهترین كتاب موسیقی منتشر شد

  • انتشار نماهنگ موسیقایی «زنگ آخر» برای مدرسه میناب

  • انتشار كتاب 124 قطعۀ برگزیده از موسیقی كلاسیك ایران به انتخاب داریوش صفوت

  • آوای محرم، همنوا با آثار موسیقایی محرم

  • بهروز رضوی" گوینده و پیشكسوت رادیو "درگذشت

  • «نت اقتدار» روایت همدلی ایرانیان با سرود ملی است؛ نت به نت زمزمه شكوه

  • بازخوانی مهر از نواهایی برای میهن ؛ قصه تولد آهنگی كه نماد غرور ملی شد؛ ماندگاری از پكن تا جام جهانی!

  • تاریخ موسیقی در ساز و آهنگ باستا

  • از خواندن «اخبار غلامحسین بنان در مطبوعات» تا سفر به ساز و آهنگ باستان

  • شنیدن یك موسیقی در آستانه صدمین شب حضور ملت ایران در میدان